Thursday, August 19, 2010

♥ 狗狗的心声- Inner voices of doggy ♥

狗狗的心声....

我前天。。借了nicole 的DVD 看。。
是单片来的。。

《10 PROMISES TO MY DOG 》..

很感动很感动的一套戏。。
我的泪一直滑落。。

在剧中。。
我学到了很多关于如何照顾它们。。
虽然没有养。。
但未来我会养。。…………^^

废话不多说。。
在这跟你们分享下下。。

狗狗的心声。。。。

(1) 请给我一点时间,让我了接你对我的要求。
Give me time to understand what you want of me.

(2)请你信任我,那对我很重要。
Place your trust in me , it's crucial to my well-being.

(3)你要知道,无论你如何对待我,我将不会忘记。
Be aware that however you treat me, i will never forget it.

(4)当你因为责骂我的不合作时,固执或懒惰之前,请你想一想,
是否有什么正困扰着我。
Before you scold me for being lazy, ask yourself of something might be bothering me.

(5)请偶尔对我说说话。即使我不懂你说的内容,
但我懂,那时你的声音陪伴着我。
Talk to me sometimes, even if i don't understand your words ,
I do understand your voice when speaking to me.

(6)当你打我时,我其实有能力伤害你的。
但我选择不咬你。
Remember before you hit me , i have teeth that would hurt you.
But that , i choose not to bite you.

(7)在我年老时请好好照顾我。
Take care of me when i get old.

(8)在你把我带回来之前,请记得,我的寿命约有10~15年。
你的离弃,是我最大的痛苦。
My life likely to last 10~15 years . Any separate from you will be painful for me.

(9)你有你的工作,你的娱乐。你的朋友。
但我只有的是你。
You have your work, your friend, your entertainment . But i just you.

(10)当我挨进最辛苦的阶段时,希望你能陪在我身边。
只要有你的和我一起,所有的事都变得容易接受。
因为, 我爱你。
Stay with me on difficult journeys , evrything will easier for me of you are there.
Because .. I ♥ U。






THANKX FOR THE VIEW ... U。

1 comment: